3 juli 2009

Dagarna som gått

I tisdags tog jag bilen hem till Karlskrona.
Efter lite lunch med mamma och pappa kommit hem tog vi bilen till Sturköcamping där de har sin säsongsplats. Det var sjukt varmt men skönt att bli lite ompysslad.
Onsdagen gick åt till att sola hela dagen - och bränna sig :(.
Sen åkte vi hem på kvällen igen eftersom jag skulle till Ullared klockan 5 dagen därpå.

Efter en väntan i några minuter kom Fanny och hämtade mig och vi begav oss mot Johanna.
Därefter åkte vi till Gekås för shopping!

När vi var klara och hade ätit lunch bestämde vi oss för att åka mot Tylösand för lite sol och bad. Eftersom jag hade bränt mig dagen innan fick jag sitta med en sjal runt mig och inget bad blev det heller för min del. På vägen hem när Anders hade somnat blev det lite gammalt hederligt tjejsnack. Kändes som förr i tiden :).
Var riktigt skönt att komma bort över dagen och tänka på annat. Slippa allt som jagar en i huvudet.

Tack för en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar