13 juli 2009

Födelsedag och antikt

I lördags fyllde Johanna 21 år! Wiee.



Det blev kalas hemma hos henne och sedan utgång på Piraten. Ett ställe jag inte har varit på väldigt länge. Nykter var jag med vilket gjorde det så mycket värre. Golvet kändes som sånt där när man blandar vatten med något sorts mjöl så det bli både hårt och flytande. Jag kom på tricket - för att inte fastna rör på fötterna hela tiden. Det innebar en hel kväll av dansande.
Amanda var också med vilket var riktigt kul. Har inte sett henne på ca 6 månader tror jag.





I söndags låg jag ute och solade på kvällen vid husvagnen. Riktigt skönt.
Idag har dagen spenderats med cykeljakt! Jag hittade en jättefin som jag köpte - dock får jag den inte förrän i morgon :(. Den var perfekt för mig med nackskada då styret var ställbart i olika led.Vi var på loppis med. Såg de här fina fåtöljerna men har ju inte plats för dem någonstans :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar