24 juli 2009

Kaos och spikmattor

Igår på kvällen kändes insidan som ett enda stort kaos. Det kändes som om världen kom med en så otrolig kraft att jag inte kunde andas. Jag kunde knappt finnas.
Jag blev så otroligt trött på att känna såhär, att vara såhär. Vill tillbaka till mitt gamla jag, men hur hittar jag dit när jag inte ens vet hur jag kom hit? Vet inte varför det är på det här sättet men jag vill förstå. Så sjukt trött. Det ledde till besvikelse.
Sen spelade jag och Kent Alfapet till sent på kvällen så jag skulle kunna glömma lite och tänka på annat.


Dagen idag har spenderats på stan efter en promenad på morgonen.
Skulle klippa mig så passade på att fixa Anjas bröllopspresent (Hon gifter sig imorgon) och lite andra småsaker. Köpte också en yantramatta. Hoppas att den löser lite av mina spänningsknutor i rygg och nacke. Provade mammas spikmatta fast hon har en shakti. Den hjälpte faktiskt lite och jag kunde sova bättre om natten. Så tyckte jag kunde vara värd det =).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar