8 juli 2009

Tiden som varit...

Nu har jag visst inte varit här inne på länge ;o...let me fill you in..

I fredags var Fanny och Johanna hos mig och vi hade filmkväll. Vi kollade på "Stjärnorna lyser i taket". Faktiskt riktigt bra och väldigt sorglig. Johanna sov även över hos mig vilket var trevligt! =)

I lördags regnade det och åskade nästan hela dagen, men vi begav oss ut ändå. Vi skulle hem till en jobbarkompis till Johanna och Fanny och festa lite. När regnet hade börjat avta lite runt halv 2 så gick vi ut upp på stan och Karlskronas nattliv. Första anhalt blev Nivå. Där träffade jag en väldigt glad Malin! Jättekul att ses. Sen ville Fanny och Johanna till Piraten något jag inte tyckte var någon idé eftersom klockan var 2.25 och det stänger 3.00. Så helt plötsligt stod jag själv så jag gick sakta mot bussen. Då ringde Johanna och sa att de skulle betala åt mig. När jag kom fram till dörren så var kassan stängd så jag kom inte in. Efter lite gående kors och tvärs gick jag sedan hem igen.

Söndagen var lugn och skön. Programmerade lite C++..trååååkigt! Sen kom mamma och pappa hem från Sturkö eftersom vädret ändå var sådär. Sen dagen efter åkte jag ut med dem igen och solade.

Tisdagen spenderades på stan med bästa Mawlin! Kuul! Det shoppades träningsbyxor och sommarklänning. Sen åkte jag ut till Sturkö igen :).

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar