17 augusti 2009

Dagen som gått

Sitter nu framför datorn och är lite uttråkad. Dagen har inte varit speciellt produktiv. Cyklat och handlat och packat upp lite lådor. Annars har jag bara spelat Wii på soffan.
Det känns som om jag inte har någon kraft kvar. Det enda jag vill göra är att ligga på soffan. Men så ibland så vill jag så gärna göra något. Men så fort jag försöker så händer något som gör att jag blir osäker. Folk svarar inte på sms etc. Då sätter tankarna fart igen..tycker de inte om mig? Är det något fel på mig? Jag vet att det är fel att tänka så men jag kan inte sluta. Och med tankarna så kommer ångesten.
Maler och maler i magen. Så vet man inte vem man kan ringa eller prata med. Vill inte vara i vägen.
Det känns som om jag lever i en liten bubbla och kollar ut på andra.



Ha det bra i världen utanför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar