11 november 2009

iväääääääääääääg~!

Vaknade återigen av att en liten katt ville kela med mig. "Spinn Spinn, buff buff" Så går det till så är matte vaken och klappar honom på magen och han ligger och myser. Aldrig husse han väcker...
Efter att jag gick ut ur bussen hade jag en lustig känsla i kroppen. Det spratt i mig och jag kände mig faktiskt rätt så glad. Kanske var det pga att busschaffisen spelade "La bamba" på högsta volym..eller för de nya tabletterna har börjat värka.
Känslan har hållt i sig och nu sitter jag här med fjärilar i magen och benen har sitt eget liv. Varför? Jag vet inte..kanske för jag sitter och väntar på att bli hämtad för att sen åka till Ikea.
Eller för att ena handledaren i Malmö bjöd in mig till en föreläsning nästa vecka :).
Kanske för jag tänker på vilken tur jag har som har några som älskar mig fastän jag är vilse i mörkret ibland. Ni är mitt ljus som leder mig rätt igen! <3

2 kommentarer:

  1. Det högsta är inte att aldrig falla, utan att resa sig igen efter varje fall.
    Älskar dig

    SvaraRadera
  2. och vilken bra (samt dyr) IKEA tripp de blev sen :D

    SvaraRadera