14 november 2009

Money talks

Jaha, då har man spenderat ytterliggare pengar på en tur till Gekås i Ullared.
Det var en väldigt mysig och trång dag..trång som i "Jag får panik, flytta på er kärringjävlar och stanna inte upp mitt framför mig för att titta på en skitsak" Det var alltså helt sjukt mycket folk..Jag hävdar att Gekås skickar ett sublimt(??) meddelande genom tv-serien och övertalar folk att åka och handla och spendera tusentals kronor.
Vilket betyder att även jag, Sigge, Ingela, Carina och Therese tillhör den skaran.
Dock handlade jag endast nödvändiga saker =).
Saker till min scrapbooking, trosor, strumpor, leggings, saker till Sam, Kent och Danielsson klanen. Även hårsaker, halsband, kofta, tränings-bh, ljusslinga etc etc...Har även inhandlat spelet "Alias" så ser fram emot fler spelkvällar och ihärdiga kamper.
På grund av regn och snö vaknade jag idag förkyld och förhöjd temperatur. Mår inte alls bra. Så idag blir det att sitta inomhus och titta på det gråa vädret och allt jag shoppade igår :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar