22 januari 2010

Fredag

Då var det fredag igen, det känns som om veckorna rusar förbi. Jag gör allt för att hålla mig fast och försöker att hänga med farten. Ibland är det fruktansvärt jobbigt. Tur att kurserna har kommit igång så att jag kan fokusera på dem. Och på alla kompisar + familjen.
Jag har redan börjat läsa i socialpsykologi kursen, den verkar helt ok :). Den roligaste kursen är helt klart kören. Där kan jag glömma bort allt jag känner och fokusera på sången.
Idag har Kent tvättat medan jag har försökt gå upp. Jag har haft ont i knäet och det klibbiga svarta har kommit fram mer och mer. Jag har läst ut "Om jag kunde drömma". Boken var så otroligt mycket bättre än filmen och jag var fast. Den otroliga kärleken är större än Romeo & Julias. Tänk om alla kärlekar vore sån. Det är inte en dum och dålig kärleksroman utan innehåller så mycket mer.

Imorrn åker jag och Kent till Malmö. Depeche mode på måndag. Det ska bli kul att komma bort lite.



Önskar jag kunde skrika ut allt!

"En sol går upp och tvingar mig att kisa.
Hårt ljus, hårt.
Svarta dagar följs av vita nätter
Det svarta hålet fylls av vitatabletter.
Älskling det är livet..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar