15 januari 2010

Gårdagen

Igår tränade jag forza på gymmet, det är ungefär som kendo. Det var riktigt kul. I början var det sjukt svårt för jag var tvungen att tänka på vart svärdet hamnade. Jobbigt att lyfta svärdet ovanför huvudet för att hugga nedåt.

Efter träningen fick jag snabbt fixa mig iordning för att sedan gå till Viktor. Han hade förfest innan Pudas med det lilla gänget :). Väldigt trevligt även om jag var trött och kanske lite osocial. Men ibland är det skönt att bara sitta och lyssna på andra och känna värmen från människor. Med värmen menar jag kärlek, inte intim värme!
Sen gick de andra till Pudas medan jag gick hem. Kände inte för att festa eller ens åka till stan. Låg och mös med Sam i soffan och kollade på CSI istället.


Pplz på festen. Anita och Kent ville va med två gånger ;p

Världens bästa bror var där med


och världen Viktor

För övrigt så fyllde Fanny år igår med. Försökte få tag på henne men ingen svarade :(. Stort grattis! :D Kan inte fatta att vi blir 22 i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar