13 januari 2010

Grått

Idag har varit en grå dag. Både utomhus och i humöret. Jag vaknade med samma huvudvärk som när jag gick och lade mig. Sen kände jag mig febrig och inte alls kry. Det här resulterade i att jag låg kvar längre i sängen, såg ingen mening att gå upp (förutom när Sam mjauade och hoppade i sängen så han fick sin mat).
När jag sedan vaknade och var vid mina sinnens fulla bruk fick jag sätta mig vid datorn och fixa till min presentation som jag ska ha imorgon på Sigma Exallon. Då min presentation på 10 min som jag hade i skolan igår inte räckte fick jag lägga till lite material. Suck! Då blir jag ännu mer nervös ;<.

Senare på kvällen tog jag mig utanför dörren och iväg till Alex. När jag kom innanför dörren visade det sig att en Ossa har anlänt till campus ;o. Sen tog jag bilen iväg till träningen, för träning med min PT.
Hon lyckas alltid pusha på en, vilket är kanon men jobbigt!!
Egentligen skulle jag till Klara för lite spel och sällskap men jag hann inte med eftersom jag var tvungen att öva på min presentation.

Har för övrigt varit klumpig igen. När jag skulle ta mig uppför trappan så ramlade jag! ;( Det resulterade i en stukning av fingret och en öm tå. Typiskt! För några dagar sedan klämde jag även handen i rattlåset, känner mig sådär lagom klantig.

Nu ska jag sova för jag måste öva lite till imorgon! Wish me luck, det känns som om jag behöver det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar