21 februari 2010

Dagen som gått

Då har ännu en dag gått från kväll till natt. Tiden gick fruktansvärt fort idag. Jag har pluggat större delen av dagen med att hitta information till min thesis proposal(hittar inget bra svenskt ord)
Först blev det som sagt bibblan med Alex, Adde hängde på med :). När jag och Alex begav oss till bibblan ville inte mina skor och snön samarbeta vilket ledde till ett fall :(. Halkade åt vänster sida och fick det högra benet under mig. Lyckades stuka foten och ramla på mitt redan onda knä. Men vem blir förvånad? Vid 2- tiden började min mage kurra och min älskade sambo kom med mat och kaffe till mig <3.


Pluggkaos

Sen spenderades kvällen med att titta på OS och läsa artiklar till mitt arbete. Vad spännande längdskidorna var! Två OS-medaljer till. Wihi! Och vilket jobb de svenska grabbarna gjorde. Kul att kungafamiljen var och tittade på när det var så spännande med. Synd man själv inte kan åka dit.

Är förresten helt insnöad på leopardmönster den här vintern/våren. Titta mina nya strumpor (ett tips från Johanna :D)


Nu blir det Atarax och Sobril för att kunna sova i våra nytvättade lakan. Kent har varit duktig idag medan jag pluggade :D. Medan min ångest dunkar som aldrig förr ;<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar