19 februari 2010

Fredag

Igår blev det två träningspass. Först styrka med min PT. Sjukt jobbigt och jag fick verkligen träna hårt, men kul var det :D. Sen hade jag en "fri" timma då jag gick en runda på stan. Jag har en svag muskel på lårets baksida, och även svaga muskler kring knäet. Vilket gör att jag lätt översträcker då jag är "så sjuukt överrörlig" (som min PT sa igår). Så jag inhandlade ett knästöd :). Hoppas det funkar bra men det kändes väldigt bra på Forzan sen. Jag sprang även över till Gina och köpte ännu en älskad väska <3.



Sen blev det som sagt ett pass Forza. Älskar verkligen hur det bränner i armarna när man tränar det. Vi kanske ser ut nått såhär. Skulle jag någon gång bli instruktör (vilket aldrig kommer hända) skulle jag vilja bli det i antingen forza eller afro :). Tycker det är så kul att jag hittat något jag tycker om. Idag ska jag nog träna lite pilates och några av övningarna jag fått från min PT.


Angående min kärlek till väskor så är den ingenting jämfört med en del kompisar. Jag kunde få 28 väskor på hennes enda. Det räknade jag och Kent ut igår.
Ikväll blir det lugnt med OS på tv:n.

Och ständigt gnager ångesten i mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar