17 februari 2010

Massor

Det är så mycket just nu. Känns som om jag slits mellan olika håll hela tiden. Ständigt saker att göra. Men jag får väl skylla mig själv som valde en extra kurs.
Var på möte hos Sigma idag, det gick rätt bra och jag har iaf ett ämne nu. Ska skriva en thesis proposal nu i helgen som ska in på måndag. Sen läsa 2 kapitel i social psykologin puh! Lyckades sammanfatta hela boken idag så nu ska det bara skrivas en recension. Sen ska vi lämna in flera olika uppgifter. Så mycket så. Det märks verkligen att det är 3:e året jag går nu.
Och så hela tiden en klump i magen och destruktiva tankar som flyger runt i huvudet och försöker intala mig om dåliga saker. Hatar det mörka, äckliga, klibbiga men det pockar hela tiden på min uppmärksamhet och det är så svårt att stå emot. Ni anar inte..och jag är vilsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar