22 februari 2010

Otur & gnäll

Idag har varit en riktigt otursdag! Orkade knappt ta mig upp ur sängen och hade noll motivation. Satte mig och läste lite social psykologi på morgonen men sen började allt snurra i huvudet.
Så jag gick och lade mig igen och ringde till pappa för att prata lite. Kändes bättre efter det men fortfarande noll motivation. Orkade knappt göra lunch.
Men sen tog jag tag i mig själv och åkte iväg till Nordic Club för att träna afro. Jag dansade i ca en timme och var glad tills jag råkade vrida mitt knä! Usch vad ont det gjorde, och det är det knäet som jag redan har ont i och har opererat. Jag provade att dansa men det gick inte! Fick gå ifrån passet 5 min innan det slutade och ville bara hem.
Bussen kom rätt snabbt, men busskortet funkade inte! Något fel på chippet, det var likadant när jag åkte in. Busschauffören var snäll och lät mig åka gratis. Kanske såg han hur ont jag hade?
Ringde Kent och han gick och mötte mig. När jag skulle gå över gatan, tror ni inte jag halkade och satte mig rakt på rumpan? Slog i höften och handen, tur jag inte fick en spricka.
Sen tog Kent hand om mig när vi kom hem. Jag lindade om knäet och nu känns det lite bättre. Dock lite svårt att gå.
Satte mig här för att plugga och har lyssnat igenom föreläsningarna och läst sammanfattningarna i social psykologin.
Nu har jag gnällt färdigt! :) Lindrade för övrigt smärtan och oturen med ett nytt träningslinne och hårband. Imorrn blir det träning med att gräva fram bilen ur snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar