16 februari 2010

Pluggdag

Sitter nu och väntar på att Adde ska komma. Vi ska göra på vår kvantitativa datainsamlingsuppgift. Är lika roligt som det låter..lovar! ;o
Myst med Sammis hela morgonen. Han väcker mig runt 7 varje dag, yay. Vaknar av ett "mjäääu" och att ett huvud kommer mot min panna. Sen följs det av ett buffande. Sen somnar jag och processen går om och om igen tills jag går upp. Lite som en personlig väckarklocka :).


Någon som ser katten? Såhär kan det gå när han är busig med.

Nu ska jag fortsätta skriva lite på min sammanfattning av en bok. Boken ska tillbaka till bibblan imorrn så jag måste verkligen hinna klart. Sen måste jag plugga psykologin med :(. Har förskjutit den lite eftersom jag haft så mycket annat att göra. Bleh! Det är mycket nu. Tenta i psykologin med snart ju! Bara 3 veckor kvar ;<.

Ska på möte med Sigma imorrn om exjobbet. Hoppas det blir bra och något jag verkligen vill göra! Fick VG på praktikkursen förresten! :D Hur nöjd som helst.
Föreläsning 13-16 idag. Usch, kommer bli mycket kaffe. Får nog ta med en vattenflaska med.

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar