25 februari 2010

Shopping

Dagen började rätt så bra med min goda yoggi och planerad stadstur med fröken Ahlin :).
Eftersom jag ska åka till Karlskrona imorrn så fick jag allt ta o gräva fram bilen. Storebror hade ont i ryggen så jag fick hoppa och gräva och krafsa och slå helt själv. Riktigt bra träning! Hoppas det inte kommer någon snö i natt.



Efter tre timmar på stan och några affärer senare (även bokaffärer såklart!) åkte vi tillbaka mot campus. Trött gick jag till Svamp & Wädurs årsmöte. Jag kom hem runt 19.30, helt mör i både huvudet och kroppen. Tyvärr blev det ingen träning på NC men promenad på stan och framgrävning av bil fick stå för det.
Då CSN kom idag åkte lite spenderingsbyxor på! Köpte en ny kofta och leggings från Gina. Bärkasse & armband från H&M, termosmugg från Åhlens. Diadem från Glitter och såklart böcker! :D Nu när jag kom hem satte jag mig framför datorn och kollade på rean på Bokus & Adlibris. Blev även några böcker från Adlibris :D. Fri frakt med! I like!


Dagens shopping :)


Klaras ask med Goji-bär :D


Alex är en bordslampa? O.oa ..;o

Nu blir det lite häng i soffan framför OS och sen städa. Imorrn ska jag träna, hämta böcker från bibblan och åka till Karlskrona...Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar