15 februari 2010

Sitter just nu och pluggar..vi har en bokredovisning i utvärderingskursen. Min bok heter "Demokrati och brukarutvärdering"..bleh. Men jag har läst igenom den, ska bara sammanfatta allt viktigt som jag har strukit under. Ångesten gnager i maggropen. Så mycket just nu, nästan för mycket. För mycket som hänt.

Helgen var bra. Johanna kom i fredags, då kollade vi film och åt god mat. Vi såg "The ugly truth" och "Up". Båda var riktigt bra och kan starkt rekommenderas.



På lördagen var vi ute och gick, spelade Mario Party 8 och umgicks. Väldigt, väldigt skoj!
Tacos till middag och sedan gick vi till Alex för inflyttnings/födelsedagsfest. Egentligen skulle vi ha hemmafest men jag, Johanna och Klara bestämde oss för att besegra dansgolvet :).


Sötbror i sin lägenhet.


Sara, Emma och Anita i sina snyggaste leenden ;D.


Pussgubben och jag


Dreamteam! Haha..skulle egentligen inte lägga ut den bilden men tycker den är så klockren <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar