17 februari 2010

Väskgalen

Ni som känner mig väl vet att jag har ännu en passion, en kärlek i mitt liv, väskor! Jag tror jag brås lite på min moster. Jag hade kunnat haft en för varje dag om pengar och rum hade funnits. Har länge kollat in en väska på Ginatricot, kanske inte världens mest exklusiva ställe att inhandla väskor på. Men som student kan man inte köpa väskor från DKNY eller Burberry. Så istället får jag förälska mig i dem som är lagom för min ekonomi.
Så jag köpte en väska för mina födelsedagspengar.
Älskar det gammaldaga mönstret som är på <3.



Har för övrigt hittat en annan väska på Gina. En perfekt att ha till skola etc. Vill dock ha den i svart men behöver smakråd. Vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Jag tycker den vita var skitfin!

    SvaraRadera
  2. hihi jag köpte den i svart :D..är ju inte så kul med vitt då det blir smutsigt snabbt!

    SvaraRadera
  3. Skit snygga båda två dem från Gina! Haha hoppas inte du syftar på mig i de andra inlägget. hahahha

    SvaraRadera