12 mars 2010

Grå morgon

Sitter och väntar på att föreläsningen ska börja. Vi ska ha något om utvärderingsmetoder idag. Känner mig lite nervös, men vet inte riktigt varför. Trodde jag skulle få stressa idag eftersom jag steg upp lite senare än vad jag tänkt för en spinnande katt kom och det kan man ju inte motstå :). Dock så är blev det en lugn morgon och jag är klar tidigare än planerat. Kaffet är t o m redo! Kanske för att jag bestämde vad jag skulle ha på mig igår på kvällen med.
Vädret är grått ute idag, passar lite till mitt humör. Jag tror jag är lite rädd för att möta A eftersom jag vet inte hur jag ska agera och hur han kommer reagera. Suck! Allt jag vill är att vara din vän, i vått o torrt. Vänskap är faktiskt inte bara solsken utan man stället upp för sina vänner även när det regnar och är stormigt.

I eftermiddag måste jag plugga lite på min c-uppsats. Kanske ska hinna träna lite med.

Coldplay - Fix you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar