7 maj 2010

1 månad kvar?

Har suttit och funderat ett tag och insett att det bara är ca 1 månad kvar tills min klass skiljs åt. Jag vet inte ens vad jag ska göra. Stanna i Växjö och plugga eller jobba? Vem vet vart alla kommer ta vägen? Kommer jag någonsin att se de jag tycker allra mest om igen?
Jag har i alla fall haft en riktigt bra tid här i Växjö. Under mina tre år har jag varit med om en hel del.

  • Jag har nollats, blivit förälskad och fått min första hjärtesorg.
  • Jag har anordnat 1 nollning och hjälpt till på 1 till,
  • Jag har träffat underbara vänner och klasskamrater, en del innan jag ens visste att jag skulle träffa dem igen.
  • Jag har träffat en vän som alltid finns där.
  • Jag har skaffat min första lägenhet.
  • Jag har fått en overall och varit med på sittningar. Jag har fått ett antal lambos och även gett. Jag har sett män i de mest konstiga kläder, både frivilligt o ofrivilligt. Mycket hade gärna glömts bort.
  • Jag har capsat.
  • Jag har varit med på två allkårsfestivaler
  • Jag har träffat många människor, varav en polsk tjej och Pudas folk. Jag har haft hand om en utbytesstudent.
  • Jag har engagerat mig i diverse föreningar och anordnat diverse saker.
  • Jag har varit med om 2 tysklandsresor varav den ena jag åkt fram o tillbaka med ett söndrigt bilfönster.
  • Jag är djupt förälskad och har blivit sambo. Jag har skaffat två katter.
Listan kan göras hur lång som helst. Jag har därför gjort ett litet bildspel över min tid här i Växjö. Tack alla som gjort det här till mitt hem <3.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar