1 maj 2010

Better late than never

Jag o Kent hade mysdag igår på kvällen =). Vi hade ju som sagt 2 - årsdag den 6 april. Dock hade jag tenta den dagen och det har skjutits fram gång på gång. Kent fick en laptopmus av mig. Trådlös den här gången så katterna inte kan bita sönder den ;). Sen fick han ett skärmskydd till sin telefon. Han fick sina presenter på vår årsdag. Jag fick mina igår ;o.
Men jag väntade gärna på de jag fick!
Jag fick en fin väska från GinaTricot samt en parfym från DKNY. Det roliga var att vi hade pratat om parfymen några dagar innan. Kent kom hem från stan och sa: "Jag har hittat en parfym i stan som jag ville köpa för den luktar som dig. Den luktar jättegott. Synd bara att den är dyr. Den var från DKNY".
Då frågade jag om det var "Love from New York" och det var det! Klara har den parfymen och jag blev jättekär när jag luktade på den. Innehållet i flaskan är rosa med ♥. Trodde aldrig jag skulle få den, men det visade sig va den fastän jag inte ens önskade mig den just då. Jättechockad och jätteglad! :D. Som mamma säger : "Kent skämmer bort mig ibland" ♥.


Hurra


Tänkte även visa bilder på blombuketten och klösträdet jag köpte på Netto (jag vet, katterna är bortskämda ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar