24 maj 2010

Plugg, plugg o lite mer plugg

Nu har jag kommit tillbaka till Växjö. Jag, mamma, pappa och morfar tog en "roadtrip" igår. Skönt för morfar att komma ut lite och för mig att slippa ta tåget upp med all packning. Mamma och pappa åker till Kreta på torsdag (fuskisarna!!) och skulle låna mina två resväskor.

Det blir inte mycket fritid den här veckan. Idag ska det göras en opponering och presentation till proseminariet imorrn. Ska försöka klämma in lite tentaplugg med eftersom jag har tenta imorrn med (!!). Varför ska allt köras ihop? Tur att det är i socialpsykologi-kursen där man får ha boken med sig och tentan är över Internet.
Sedan går veckan åt att ändra allt som handledaren och mina opponenter tyckte var dåligt med uppsatsen. Sen blir det examination den 10:e!

Nu ska jag ta itu med presentationen, det första som står på dagens schema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar