1 juni 2010

Vart tog solen vägen?

Idag skulle det enligt min Accuweather vara sol hela dagen! ;<>Vart har jag då hållit hus sen senaste inlägget? Jo framför datorn. Har skrivit och fixat på min c-uppsats. Sista inlämningen är på fredag sen är det bara redovisning kvar! Tiden går för snabbt. Jag har inte bara haft tråkigt vid datorn, Sam har underhållit mig en hel del ^_^.


Han tycker nog att jag ser ut att ha tråkigt, så han drar ut ett av mina häften...
Som han sedan hoppar iväg med...

Ikväll ska jag o Klara på Sex & the city 2!! Wihooo, längtar redan :D. Blev ännu mer taggad och förväntansfull när jag såg två avsnitt igår. De går tydligen igen på trean. Vet inte hur många gånger man sett dem, men jag kan se dem om och om igen. Klart en av de bästa serierna som finns!
På fredag fyller Kent år, men jag vet inte vad jag ska köpa till honom =/. Någon som har nått bra förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar