19 augusti 2010

I want to live where soul meets body

Dagen har mest bestått av slapp o tvätt. Mulen dag som matchar mina tankar.
Plockat undan lite fler saker och tvättat.
Jag är så glad för att jag har mina katter hos mig, de kan man alltid mysa med när livet känns lite extra tungt.
Fick besked om att handledningstjänsten tydligen redan var tillsatt. Jäkla Dimman...får hoppas på nya handledningsuppdrag.
Imorrn ska jag till min FaR handläggare får uppföljning, hoppas det gått bra och att jag minskat lite. Kanske blir lite fika eller nått med Ida med, får se =).
Känns som om den här veckan har pågått i evigheter, men jag vill ju samtidigt inte att det ska gå snabbare. För då måste jag ta tag i allt som ligger där och väntar på mig. Sen vet jag ju inte vad det är heller. Både rädd och nyfiken. I helgen ska jag hjälpa Oscar och Anita att flytta, bra att ha lite annat att göra, sen får jag ju motion med ;).
Synd man inte kunde göra ett hål i kroppen och sätta in en slang och sedan suga ut allt dåligt...
Nu är det dags att sova och mysa med katterna. Hoppas på en soligare morgondag!

1 kommentar: