1 september 2010

Förvirrade lilla jag

Allmänt förvirrad just nu och en dag före alla andra. Har trott att det är torsdag hela dagen idag, så har det varit hela veckan, alltid en dag före den riktiga. Kanske jag längtar så mycket till skolan nästa vecka? ;D
Varit o kollat på nollningen, den verkar gå framåt. Igår var det ölbrännboll och idag såpalekar. Roligt att se när de glider omkring :D.
Igår följde Sara med hem när vi började frysa för mycket för lite mat, te och prat. Mycket trevligt och något som definitivt måste göras om snart!

Beställt en massa kurslitteratur också, vi har en knowledge management kurs nu, och jag är verkligen superintresserad av KM så är ju bra att ha massa böcker i ämnet. Synd bara att det svider lite på kontot, men kunskap är makt ;D. Min plan är att samla på mig en massa kunskap så jag i slutändan kan få massa pengar genom att använda min kunskap. Vilket innebär att jag har två makttillångar, kunskap och pengar..smart va?

Livet går upp o ner just nu. Känner mig så vilsen o svag och ibland känner jag mig stark. Ibland är jag glad o jättesocial, vissa dagar vill jag bara gömma mig under täcket. Det räcker inte med att det pendlar mellan olika dagar utan det kan handla om timmar, jobbigt värre.


Var ute och gick en runda idag. Det var skönt att komma ut lite. Funderar på att skaffa träningskort på IS Fitness (gamla Complett). Först hade jag tänkt att skaffa det på nyöppnade Vugi/Olympen, men det var mycket dyrare än vad jag trodde att det skulle vara. När jag flyttar sen är det lika nära till båda träningslokalerna så det spelar inte så stor roll.
Nu ska jag läsa lite o gosa med katterna =)..

2 kommentarer: