19 september 2010

The old familiar sting

Efter en helg av intensivt är jag nu slut, har inga krafter kvar. Alldeles för mycket drama just nu känns det som, det räcker med att kolla på The Hills för min del. Visst hade det varit skönt att bara ligga i ett mörkt rum o lyssna på sina andetag, inte tänka några tankar.
Har tydligen förlorat en av vad jag trodde var mina närmsta vänner, jag vet inte ens varför. Känns helt sjukt..
Johanna lämnade Sverige igår för att studera i Newcastle. Tråkigt men vi får utnyttja Skype till max och jag åker till England i november! :). Klara o Viktor kommer iaf snart o hälsar på, längtar!
På onsdag blir det styrelsecrawl med den nya styrelsen, riktigt mycket folk nu vilket är väldigt trevligt. Lite skillnad mot när det bara var jag och Alex.
Känner för att åka till mina vänner i Holland, men det är alldeles för mycket i skolan :(. Uppsatsen måste ju göras om och bli klar snart så jag har det bakom mig. Jag måste bara ta tag i det. Känner mig på botten igen, men jag får väl ta på mig klätterutrustningen och börja bestiga berget igen. Har bara slagit mig lite så jag får ta det lugnt. Är sjukt sugen på att börja med träningen men förkylningen håller i sig. Ska köra i alla fall. Blev inspirerad av Jillian Michaels så jag tänkte köra hennes träningsdvd här hemma innan CSN kommer och jag kan skaffa mig ett gymkort. Tänkte även köra igång med Zumba :D. Ska bara få upp styrkan i knäet så jag klarar av det utan att få ont :(.
Imorrn ska vi ha en lång föreläsning men en av dem är en gästföreläsning.

sad panda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar