16 september 2010

Times like these

Igår hade jag skola hela dagen och sen satt jag o Alex i expen med över lunchen.
Kul att vi har fått så många nya medlemmar i föreningen :D.
Efter att jag kommit hem från skolan gick vi o handlade, sen började jag med mitt "storkok". Efter mamma o pappa varit här så blev det potatis o morötter över. De blev till klyftor och inslängda i ugnen. De potatisarna som blev över gjorde jag en gratäng av. Stekte även korv och karré, så nu har jag massor av matlådor i frysen när jag inte orkar stå och laga mat. Yay =). Känner mig väldigt nöjd!
Idag har hänt en massa men ändå inget. Orkar inte ta upp allt, det känns så onödigt och b. Pratade i tele med både Klara o Johanna och blev på en gång mycket gladare :D Pratade även med mamma och sen var jag med Alex som skulle handla mat.
Nu blir det nog plugg hela kvällen och lite te eller kaffe. Varit fruktansvärt frusen idag! När jag låg i sängen i morse fick jag ha på mig två täcken. Isch ;(
Vi har en stor inlämingsuppgift som ska in på söndag. Jag ska jämföra koncepten semantic och semiotic med varandra och hitta tre olika källor om dem (var), alla källor ska vara på en sida, sedan ska vi ha med flervalsfrågor i slutet. Vad gör man när motivationen tryter? :(
Vill för övrigt att Nelly och övriga affärer ska få in lite varmare klänningar! Vädret är ju kasst nu och då kan man inte gå runt i tunna klänningar.
Sen vill jag införskaffa en klädställning, den här tror jag :).

2 kommentarer:

  1. åh vill också ha en sådan klädställning, men dem är mycket billigare på ikea 89 kr bara =P

    SvaraRadera