17 september 2010

You can't break a broken heart

Sitter just nu med pluggångest medan regnet smattrar på rutan. Efter ett halvlyckat försök att hitta information om semantic och semiotic och läst kring 8 artiklar gav jag upp för dagen. Jag får helt enkelt försöka allt jag kan imorrn. Ser ut som om jag får sitta hela dagen.
Jag skulle egentligen har tvättat idag, men eftersom det har regnat hela dagen och jag inte vill att mina nytorkade och tvättade kläder ska bli blöta sköt jag upp det till imorgon. Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker..
Jag absolut älskar programmet "Losing it with Jillian" med Jillian Michaels. Det hon säger till dem människorna som är med är så inspirerande. Varför är inte jag värd att ta hand om min kropp? Det är något jag går runt o tänker på. Ibland inser jag att jag faktiskt är värd det. Så nu ska jag ta tag i det och ansluta till min bror.
Önskar att det kunde sluta regna, eller iaf inte regna när jag vill gå ut.
För övrigt så är förkylningen bättre men det hänger i :(. Jag har fått en sån fruktansvärd hosta!
Längtar till den 25:e ;3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar