8 oktober 2010

Ärlighet Respekt Kärlek

Dagarna flyter på och nu är det snart helg igen.
Idag har vi seminarium o redovisning av en uppgift, återigen analys av artiklar. Då förkylningen äntligen är över klarade jag av träna 20 min pilates o 20 min poweryoga igår på kvällen. Satt uppe rätt länge i natt men vaknade tidigt, trots det är jag inte trött. Jag är såå fruktansvärt nervös eller har ångest för nått, har haft det i flera dagar men jag har ingen aning om varför. Har inte känt såhär på länge.
Imorrn ska jag nog på inflyttningsfest, hoppas jag inte blir sjuk o får feber igen :(.
Min inneboende shopoholic har för övrigt beställt mer saker, de kom nu i veckan o jag är lycklig.

Den här koftan
Billings Big Cardigan SEK 299, Rut m.fl. - NELLY.COM

Det här nagellacket
Mavala Nail Polish SEK 45, Mavala - NELLY.COM

Jättebra hårborste
Styling Brush SEK 120, Toni & Guy - NELLY.COM

och en fotfil ;)
2 in 1 Pedicure Wand SEK 29, Ms Pedicure - NELLY.COM

Spenderbyxorna på ? ;o
Förresten så ska en Rut mfl. butik öppna vid Samarkand! Det gör mig väldigt glad :D..nämligen ett av mina favoritmärken, koftan kommer därifrån t ex

Nu ska jag göra lite morgonpilates. Ha de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar