23 oktober 2010

Bättre

Infektionen börjar som tur är ge med sig och jag börjar må lite bättre. Hurra! Inte så mycket som har hänt den här veckan med tanke på att jag bara har tagit det lugnt o varit hemma. Skulle egentligen på födelsedagsfest idag men kände mig lite risig så bestämde mig för att vara hemma. Då det var lite drygt gick jag över till min käre bror och kollade på film. Vi såg "How to train your dragon". Så otroligt söt o rolig film! Kan starkt rekommendera den :). En hel del kända röster med.


Nästa vecka ska jag (håller tummarna) på Idas Bodybalance pass och även köpa träningskort. Längtar verkligen att komma igång med träningen och jag hoppas hoppas att jag får vara frisk. Sen blir det plugg med eftersom det visade sig att vi har inlämning den 30:e och tentan är den 13:e november. Typiskt att det ska vara den veckan jag planerade att åka till Johanna och Newcastle. Grrr!!
Om nästan bara 1 vecka får jag nyckeln! Längtar tills jag kommer bort från den här lägenheten. Hittade en tvestjärt inomhus. Bläääh! Har hittat ett antal sådana sen flytten hit, något jag verkligen inte kommer att sakna. Det har varit 2 par som varit och kollat på lägenheten, dock kunde de inte ta den tidigare :(. Typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar