29 oktober 2010

Då har nästan en hel vecka susat förbi igen o jag kommer knappt ihåg vad som hänt.
Det har blivit lite mer shopping då jag o Alex var i stan igår. Inhandlade mig nya träningskläder och även en kaffeburk :).
Sitter just nu o har ont i magen och mår illa. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk igen. Antar att det blir så när man väl äter. Har varit lite dålig på det där med mat och aptit när jag varit sjuk och det har hängt kvar :(.
Efter en härlig morgonpromenad fick jag ont i huvudet och har sovit mestadels av dagen. Sen gick kvällen åt till att plugga, snacka med Johanna på Skype o kolla tv. Har börjat följa serien Spartacus. Väldigt bra :D, dock inget för de som inte tål blod (Klara ;p) med tanke på alla gladiator scener.
Men för er som vill kolla på en riktigt bra serie kan jag starkt rekommendera den. Vem hade för övrigt inte velat ha en man som dödat alla bara för att få vara med en? ;D Mer sådana män tack!
Nu ska jag krypa ner under mitt duntäcke för imorgon blir det förhoppningsvis gymmet med Sara, hoppas natten botar mitt illamående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar