30 oktober 2010

Hallow

Istället för fest med diverse sjuksköterskor blir det matlagning, film och mys med vänner ikväll. Har hjälpt Alex med sina förberedelser till en yxmördare/skogshuggare.
Nu har jag även packat alla kläder som inte används atm. På måndag ska jag sätta ihop min Malmbyrå som ligger under Alex säng o bara väntar på att komma upp i min nya lägenhet. Skrev en önskelista till jul med eftersom mina föräldrar vill vara ute i god tid med julklapparna :D.
I övermorgon får jag äntligen min nyckel, ser verkligen fram emot att flytta nu även om det blir lite mindre. Det jag ser fram emot mest är att inreda en ny lägenhet :D. Det är nog det bästa med att flytta. Det sämsta är definitivt bärandet och flyttstädandet.
Fick veta förra veckan att det kommer en hel liga som kan hjälpa mig att flytta, aka kollektivet Svalan :D. Sen har vi lite muskler i form av en ex-militär o en förre detta judomänniska. Tror starkt på att det kommer gå lätt o snabbt. Självklart blir det en flyttöl efter :D. Önskar jag bott i Spanien o bjudit alla på paella. Det hade varit sjukt nice!
Försökte klippa till min lugg idag då den blivit alldeles för lång, men det blev inte alls bra! Nu känner jag mig jättedum, kan tur som är fortfarande sätta upp den o även fläta den. Får gå till frisören nästa vecka o säga att jag gick till en elevklippning eller nått :p. Så går det när man försöker snåla, men jag behöver ändå ta mina toppar.
Längtar tills nästa vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar