14 oktober 2010

Hostan har kommit tillbaka och norrmannen har åkt. Samband? Återigen fått min snuva o halsont. Varför kan det aldrig försvinna? Vill träna nuuuu! ;(
Känner mig så dum för jag vill följa med på Fina Idas Bodybalancepass men rädd att jag kommer hosta ihjäl mig på en matta. Så fort den här jäkla förkylningen försvunnit ska jag allt med.
Veckan har varit väldigt trevlig med allt vad det innebär :). Synd tiden går så fort!
Nu är det bara en halv månad tills jag får min lägenhet. Wie!
Förutom långväga besök har jag haft en väldigt tråkig och onödig workshop i skolan. Förstår inte att vi ska hålla på med sånt. Sååå drygt! Känns inte alls relevant just nu med en vetenskapsteori kurs då jag för det första precis läst en sådan och för det andra inte ska skriva min uppsats förrän om 1 år.
Nu har verkligen hösten kommit till Växjö. Blåser en massa och snart inga löv kvar på träden. Brr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar