3 oktober 2010

Punka o cravings

Det är kul att katterna har lärt sig hur min väckarklocka låter. När den ringde i morse så var det även keldags för Sam. Så fort han hörde signalen sprang han från vardagsrummet o upp i sängen o började spinna. Ville kom bara en liten stund efter så det blev händerna på varsin kattmage och spinn! Då de tröttnade på mig så begav jag mig upp för att avsluta inlämningsuppgiften. Med mer än en timme tillgodo vid inlämning kunde jag äntligen slappna av. Spelade lite WoW och gled runt i mina nya innetofflor.

Toffel från Skopunkten.com
Hur mysiga som helst!

Lite senare begav jag mig till Alex för att laga min cykel. Jag har fått punka på bakdäcket. Efter mycket krångel med växlar, vajrar och bromsar kunde jag laga punkteringen och få dit däcket igen. Väldigt jobbigt då mitt däck inte ville som jag o Alex ville men efter lite blodspill så gick det vägen.
Imorrn ska jag till Åsa*2 och sen på handledning av en ny uppgift. Hinner aldrig påbörja min uppsats! Förkylningen är lite bättre o hostan med. I fredags var jag o kollade på film med Alex o Ossa o då trodde jag att min hosta aldrig ville ge upp. Riktig retig var den! Filmen blev Predatorsfilmen som kom ut i somras.
Mina fötter höll sig varma från Alex i mina nya höst/vinterskor

Varmfodrad Känga från Skopunkten.com

Älskar skor och är sugen på fler! De sviker en aldrig
Nu ska jag snart kolla den sista Irene Huss-filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar