7 november 2010

Everything you own in the box to left

Då var jag färdigpackad, flyttad på och trött.
Igår flyttade vi hela förmiddagen o om någon kommer fram till mig o vill jag ska bära på ännu en låda så springer jag därifrån. Flyttandet gick snabbt och smidigt tack vare min skara av fantastiska människor.
Nu ska jag bara packa upp allt mitt o även sortera ut en del saker, det är mycket svårare att flytta från en stor trea till en liten tvåa än tvärtom :(. Vad man samlar på sig på 1 år!
Mina underbara föräldrar är kvar o hjälper mig städa och packa upp. Tack vare dem kunde jag gå på Pudas sista kväll. Puben som har utgjort så mycket av mitt studentliv stängde för gott :'(.
Det var en sjukt rolig kväll trots att tröttheten av flyttandet satte sina spår. Var väldigt många gamla bekanta ansikten, på både gott o ont. En del hade jag helst sluppit, men det förstörde inte min kväll med gott skratt, gos, snack, minnen o dans. Natten avslutades med taxi hem (varför flummar man så mycket med taxichaufförer o spårar smått ur?) och den förr så obligatoriska cheeseburgaren på Statoil. När jag kom hem stod sängen renbäddad o klar för mig att krypa ner i.
Morgonen har spenderats med att göra klart en av inlämningsuppgifterna. I eftermiddag blir det shopping, uppackning och plock.
Ha en underbar höstdag!

"So go ahead and get gone
Call up that chick, and see if shes home
Oops I bet you thought, that I didn't know
What did you think
I was putting you out for?
Because you was untrue
Rolling her around in the car that I bought you
Baby, drop them keys
Hurry up, before your taxi leaves

To the left
To the left

Mmmm to the left
Everything you own in the box to the left
In the closet, thats my stuff
Yes, if I bought it, then please don't touch"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar