1 november 2010

A key..

Idag var jag på något som kändes som världens längsta seminarium. Vi presenterade vårt proposal för en masters thesis. Känns inte så aktuellt att skriva då jag har 1.5 år kvar innan det ska göras. Hela den här kursen känns totalt onödig att ha just nu. Då lärarna aldrig kan förklara rent ut vad som ska göras så får de 3 musketörerna sätta sig i bibblan imorrn o plugga. Eftersom jag o Alex ska sitta i expen o sälja biljetter till Wädurs rocksittning så får vi upp tidigt o börja redan vid 9.
Precis innan pausen (som var en kvart av de 5 timmar seminarium vi hade) gick jag o hämtade min nyckel till lägenheten! Hurra :D. Imorrn ska jag dit o skruva ihop min byrå o kanske flytta över lite saker. Den var fin o när jag gick in luktade det nystädat. I like! Det enda som ska fixar är byte av glödlampor, något jag tror jag fixar själv eftersom det annars kommer ta någon månad kanske.

Igår gick jag även till gymmet o köpte gymkort! Äntligen är jag tillräckligt frisk för att kunna köra igång på allvar. Imorrn blir det att gå på Idas bodybalance pass med Sara. Ska bli kul :D. Kanske blir lite styrka o kondition innan med :).
Längtar till helgen då vi får finbesök. Både i form av föräldrarna som ska hjälpa till o flytta o sen i form av Klara o Viktor med :D. Ska bli riktigt kul o jag hoppas innerligt att jag inte drabbas av 39 graders feber och halsont den här gången.
Ville har för övrigt börjat med att komma in o mjaua på mig o buffa på min datorstol när han vill kela. Han har även börjar lägga sig i mitt knä :). Gos!

För övrigt så tänkte jag låsa mitt hjärta, orkar inte med fler känslor. Så nu låser jag, gömmer nyckeln o försöker glömma. De är för jobbiga :(
Känns lite som i Robyn - Dancing on my own
"I'm just gonna dance all night
I'm all messed up, I'm so out of line
Stilettos and broken bottles
I'm spinning around in circles

I'm right over here, why can't you see me
I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home
I keep dancin' on my own"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar