16 november 2010

Never again

Mina önskningar inför veckan verkar ha slagit in :)..jag fick mer kraft och ork o idag tittar solen fram lite då och då. Igår tog jag tag i min lägenhet, packade upp de två sista lådorna, gick med saker till förrådet o fixade iordning i bokhyllan. Nu ser det beboeligt ut.
Idag har jag tagit tag i mig själv. Började dagen med en morgonpromenad och ikväll blir det Bodybalance på IS Fitness.
Jag är så fruktansvärt trött på hur jag ser ut, men bara jag kan göra något åt det. Tittade på lite gamla bilder på bilddagboken o såhär såg jag ut när jag kom hit för 4 år sedan. Tänk hur man låter sig själv förfalla. Helt sjukt att jag låtit det gå så långt! Med mycket bagage senare, hjärtesorg etc har jag bestämt mig. Jag ska aldrig tillbaka till den köttbulleform jag nu befinner mig i..never again. Det här är mitt mål nu. Fighting face on!
Jag blev av med min sambo, nu ska jag bli av med sambovikten.

1 kommentar:

  1. standing ovation!!!! Bra sagt gumman, man måste ta hand om sig själv i första hand, och älska sig själv! JAG ÄLSKAR DIG!! alot.. hehe puuuuuss

    SvaraRadera