4 november 2010

Packa, packa

Idag fick jag äntligen ihop min Malmbyrå som jag slet som ett djur att få till lägenheten. Fick låna Kents säckakärra men eftersom luften typ var ute ur däcken kändes det som om jag släpade den på ren mark. Men nu står den där klar i lägenheten! Har även burit dit lite småsaker i dagarna, satt ihop min klädställning o satt dit en toaborste o handdukar. Till mitt förtret förstod inte min bror vikten av att ha en ny toaborste precis när man flyttar in..har även tagit dit min fina fruktskål :D. Har lust att ta dit gardiner imorrn, men kanske lite överdrivet med tanke på att jag inte har några möbler än..förutom min byrå of course..resten av lägenhetstiden har gått åt till att packa alla mina saker. Sååå tråkigt..

När jag inte har varit o fixat med lägenheten har jag suttit i skolan eller vid Skype och pluggat. Vi har två inlämningar denna helg som vi faktiskt vill bli klara med innan helgen. Anledning? Jo, några av världens bästa människor kommer på besök, Klara o Viktor och även mamma o pappa. På fredag blir det middag som pappa lagar (gott!) o kanske lite häng med gänget, måste såklart packa mer också. På lördag börjar vi tidigt med flytten! Ska bli skönt att lämna det gamla o alla minnen o börja på nytt igen :).
Sen på kvällen ska vi ut på Pudas då studentpuben går i graven. Många minnen därifrån, men jag ser fram emot en kväll av awesomeness! En hel helg med det faktiskt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar