11 november 2010

Shoppingspree

Var inne i stan en runda idag dels för att köpa lite småsaker till lägenheten o sen för att köpa saker till min rockoutfit till Wädurs Rocksittning.
Hittade ett armband med nitar och ett halsband med en döskalle som passar perfekt!
Blev även 2 smörknivar då jag slängde de jag hade innan o ett fat till tepåsar. Hittade även en hållare till mina kaffefiler ;p.
Även mjukisbyxor och en ny BH. Det är inte alltför ofta man unnar sig sånt, tror det är för det tog så lång tid. Tror att jag provade olika i minst 30 min! Jobbigt som attan men jag hittade en som var perfekt.
Ikväll tänkte jag egentligen träna men jag känner att en fruktansvärd huvudvärk är på väg. Vi har tenta på lördag så jag måste sätta mig o tentaplugga också :(. Och så måste den gamla lägenheten städas mer. Suck! So much to do but so little time...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar