6 december 2010

Go Geek

Idag bär det av mot Ullared, inte för att shoppa som alla andra utan för att gå på LAN-party.
Vi är nog lite speciella i min familj, men jag kan iaf skylla på miljö o påverkan från min bror. Han har fått in mig på datorspelandets bana. Nu kanske ni undrar varför jag ska dit? Jo, det är så att jag är så fruktansvärt nördig att jag spelar WoW och i natt släpps den nya expansionen. Så det blir jag o fyra andra killar. Bland de fyra killarna så kommer norrmannen som var här för någon månad sen, sjukt nervös! Vill vara het ;p...inte så bra kanske att tankarna om värdelöshet o tjockhet snurrar i huvudet.
Så om två timmar går tåget mot Smålandsstenar där jag sedan blir upphämtad :).
Mitt första riktiga stora LAN-party så det ska bli spännande. Lite orolig över hur det kommer gå med min mage då den fortfarande gör lite smått ont o hur killarna ska reagera på min resväska. Men jag ska ju trots allt vara där i en vecka ;p.
Nu är det dags att göra iordning det sista innan avfärd, wish me luck!

4 kommentarer:

  1. du skulle kommit till malmö istället dem har WOW event här som börjar klockan 12 med utklädnads tävlingar och wow dans tävling .. ska bli skit ball att se!

    SvaraRadera
  2. En vecka! :D Sweet as!

    SvaraRadera
  3. yes! Förhoppningsvis...måste se het ut varje dag..hur lyckas du vännen? :D

    SvaraRadera