29 december 2010

Tillbaka, bort från verkligheten

Då var jag tillbaka hemma i lägenheten i Växjö. Tillbaka in i dimman och bort från verkligheten, det verkliga livet som finns utanför campus. Riktigt skönt att komma hem igen då katterna har sina egna platser, jag kan göra "som jag vill" och jag trivs verkligen bra här. Jag har ändrat om lite i inredningen, bilder kommer senare :). Däremot så saknar man såklart familjen nu.
Fixade en tid i tvättstugan så fort jag kom hem så nu är sängen renbäddad !
I förgår började min hals klia, hostar en massa o jag kände mig febrig :(. Det blev värre igår o halsen är ännu värre idag! Hoppas verkligen att jag är bättre imorgon när jag vaknar, annars är det verkligen typiskt om jag blir sjuk till nyår!
Igår tillbringades kvällen hemma hos Johanna. Väldigt kul att ses igen efter 3 månader ifrån varandra! Jag fick världens mysigaste pyjamas :D. Jag, Johanna och även Linn kollade på Eclipse, åt grönsaker med dipp o snackade en massa. Har inte träffat Linn på minst ett halvår. Det typiska med att jag var krasslig var att jag inte hann träffa världens bästa Mawlin :(. Det får bli en annan gång.
Nu är det bäst jag lägger mig så jag kan sova medan hostmedicinen verkar :). Imorrn blir det till att träffa delar av kollektiv Svalan igen :D

Verkligheten ligger bortanför tunneln till campus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar