21 januari 2011

Hope for the best

Då var den inskickad, efter feedback från både Johanna och Alex. Andra gången uppsatsen skickas in o jag är lika nervös nu som då. Men det känns bättre, förutom att examinatorn blir mer o mer tokig för varje dag som går verkar det som iaf. Jag förberedde mig för hennes kommentarer med att skicka uppsatsen både till min handledare o en vän som är doktorand, de har båda varit förvånade o arga över vad som skett. Så nu hoppas, hoppas, hoppas o håll tummarna!
Självklart kommer det säkert ta en evighet innan den blir rättad.
På tal om andra dåligheter så har varken jag eller Alex blivit registrerade på vårens kurser för att LNU är sämst på det! Vet inte hur många gånger det har varit strul antingen med vårt eller andra som vi känner. Hur svårt kan det vara egentligen?

Har tränat två dagar i rad nu, igår träffade jag Niclas igen och fick nya övningar. Jag ska sluta med repetitioner, alltså 3 x 12 t ex o istället köra 30 sec o vila 30 sec. Det förbränner mer fett. Jag fick även örtblandningen "Svenskdroppar" så nu hoppas jag på att jag blir frisk. Enligt Niclas så ska jag vara friskare än någonsin inom 3 veckor. Jag tar en vilodag idag eftersom träningsvärken är ett skönt men riktigt faktum. Det blir träning imorrn istället igen :)

Snart ska jag bege mig till Sara för filmkväll o häng, trevligt värre. Annars hade jag gått till Alex o varit försöksperson för han o Robbans nya dryckesspel med QI frågor. Imorrn ska jag jobba, lite smått nervöst.
Hoppas ni får en bra helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar