26 januari 2011

Urgh

Jaha, då har jag drabbats. Vaknade kl 5 i morse av att jag mådde sjukt illa och hade huvudvärk, trodde att jag hade ätit för lite på kvällen för jag kan må så ibland då. Gick upp och tog mig en smörgås men det blev bara värre och värre. Under dagen har jag insett faktum
1)någon jäkel jag hade träffat har inte stannat hemma tillräckligt länge efter sjukdom
2)jag har drabbats av vinterkräksjuka eller maginfluensa
3)trots min saknade gallblåsa producerar jag fortfarande galla (för er som är intresserade :p)

Så istället för att åka till stan och gå i skolan idag har jag fått ligga hemma och mått illa och nu har jag ont i huvudet pga vätskebrist. Vilket också innebär att jag måste ställa in den planerade spelkvällen som vi skulle haft imorrn. Typiskt!
Min mage gör ont :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar