26 februari 2011

Followed

Kvällen med Sara var trevlig som väntat, vi spelade Alfapet, drack te och snackade. Ikväll kommer Karn över, kul! Tyvärr har jag sån fruktansvärd huvudvärk idag, gick och lade mig med huvudvärken igår kväll, vaknade med den o så har den förföljt mig hela dagen.
Trots att jag o Alex gick en runda runt campus gick den inte över och den har gjort hela dagen till en stor pina. Jag hade planerat att plugga hela dagen eftersom vi har ett arbete som ska in på måndag, men icke.
För övrigt så har jag börjat "återupptäcka" Warcraft 3 igen, nostalgi for the win!
I natt provade jag o "grabbarna" som jag snackar med i princip dygnet runt på lite olika spel. Kul! :D
Mitt nya favoritte som jag fick av Johanna är smaksatt med citrus, röda frukter o karamell från Kusmi Tea.
Prova om ni inte redan gjort! Ikväll kanske jag ska prova lite andra smaker, fick ju så många olika goda sorter i födelsedagspresent av de underbara kompisar jag har :) Synd bara att det känns som om somliga glömmer en ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar