13 mars 2011

Gårdagen var en riktigt slapp dag. Efter att jag somnat framför skidskyttet som inte alls gick bra, åkte jag o Alex och handlade på Citygross då jag behövde ny kolsyra till min Sodastreamer. Sen var jag geek o spelade Rift hela kvällen :)

Idag satte vi oss o pluggade etik inom IT. Vi genomförde en intervju med snälla Viktor om hur det är att vara en systemutvecklare och vad för dilemman som man kan stöta på. Tack så mycket för du ställde upp :D. Imorgon ska vi sammanfatta arbetet o skicka in. Sen blir det redovisning på onsdag. På onsdag tar jag förresten med mig Harry ned till Johanna och Lund !! Jag kom med på Accentures tjejmiddag som är på torsdagen. Hurra! Det ska bli riktigt trevligt, något jag verkligen ser fram emot. Ja, och att träffa Johanna är inte så illa heller ;) Förhoppningsvis kommer även Steph förbi Johanna på onsdag. Tyvärr kan jag inte stanna längre än torsdag eftersom jag har redovisning på fredag :(. Jag hade velat stanna hela helgen.
Så min vecka kommer bestå av plugg, redovisning, roadtrip och sen redovisning.
Intense!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar