14 april 2011

New lessons

Hmm...har legat halvt död i 3 dagar :(. Jag har iaf lyckats äta lite men det är svårt o svälja o jag har feberattacker. Usch! Det gör inte så mycket ont i halsen längre utan det värsta är en hemsk smärta jag har i nacken som börjar bakom mitt vänstra öra och går ner längs hela halsen/nacken..Inte visste jag att man kunde få ont i halsen på så vis ;o.
Ringde till tentamensavdelningen på skolan och lyckligtvis hade de fått tentan. Dock hävdade de att någon som heter Annika Danielsson anmält om den..min lärare heter Annika i förnamn o jag Danielsson i efternamn..good work! På tentan stod det lyckligtvis "Caroline Danielsson" så det är rätt person, men hur många går runt o låtsas vara andra och gör tentor? Iaf visar det ju hur kompetent dagens samhälle är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar