3 april 2011

Renew

I helgen har jag bara återhämtat mig från en rätt tung vecka, mycket att göra och lite tid att göra det på. Sen ska ju allt runt omkring "skötas" med; katterna, lägenheten o vännerna. Men vad hade jag gjort utan det? :)
Förutom att bara ta det lugnt har jag också shoppat! Min förra telefon har börjat hänga sig och stänga av sig själv så jag tyckte att jag behövde en ny, också med tanke på att jag snart får lön för mitt handledningsarbete. Jag och Alex begav oss till Elgiganten och där inhandlade jag min nya älskling: HTC Desire Z. Hurra!! Jag har suktat efter den länge men inte "vågat" köpa men när jag höll den i affären kändes den rätt. Den har faktiskt inte samma innehåll som HTC Desire utan har precis samma insida som Desire HD förutom att skärmen är lite mindre och den har ett utfällbart tangentbord. Jättenöjd än så länge! :D

Imorrn tänkte jag även köpa ett gymkort på Olympen, och köra styrketräning/kondition där, tyvärr vågar jag inte köra pass eftersom jag är rädd att det ska börja göra ont i mitt knä igen. Har fått lite ont när jag varit ute och gått :/. Jag saknar att kunna gå till gymmet o köra crosstrainer och styrkemaskiner. De har tydligen även kettlebells så jag kan träna det där med och hemma :D. Införskaffade mig en bok med massor av bra övningar så jag kör med den i princip varje dag. Jag kan starkt rekommendera kettlebells!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar