17 april 2011

Replace you

Efter en rolig kväll med härliga människor, dans och musik gick jag hem med ömmande fötter. Idag har jag diskat, pluggat och pysslat. Fantastiskt väder ute, synd att skolan tar upp så mycket tid. Alex o jag tog oss en runda iaf som paus i pluggandet.
Jag satte mig ute på min loftgång också med Sam i hans sele men han tyckte inte alls det var kul utan ville in. Mina katter är inga vidare utekatter..så fort jag gick nära Ville med selen sprang han iväg. Jag vill inte få ut Ville för hade jag gjort det hade han nog fått panik :(. Så istället blir det jag som får njuta av vädret o de får frisk luft via fönstren.
Blev glatt överraskad innan idag då jag upptäckte att ett av mina favoritband Silverstein har släppt nya låtar som jag inte hört innan..hurra!! Den 25:e april släpper de ett helt nytt album!

Min nya favorit heter "Replace you"

"I said I'd never walk away, but I'm not able to stay.
I said I'd never leave this place, but I cant stay here,
To watch you fade, and watch you change into someone I can't face,
Now I can't replace you"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar