6 april 2011

When tomorrow comes

Sitter just nu med min holländska, jag har inlämning ikväll något jag totalt glömde bort när jag igår bjöd in Karn och hennes bror till middag. Det går ju inte nu eftersom jag inte hinner, suck på mig :(. Igår hade vi första riktiga seminariet i den nya kursen "Supply chain management". Jag tycker det är intressant att titta närmre på processer inom ett företag för att se vad man kan göra bättre. Det roliga är att vi har haft liknande kurs när vi gick i ettan och jag precis var handledare i den för ettorna :). Innan seminariet så pratade jag lite med Karn och Hala (en tjej från Damaskus). Vi bestämde att vi ska träffas på fredag, ta med något litet att äta från våra hemländer o umgås. Hoppas det kommer bli kul! Efter föreläsningen städade jag, tvättade, pluggade o så kom Alex över en sväng. Avslutade kvällen med att spela lite Starcraft 2.
Vaknade med migrän och ska nu fortsätta med min holländska. Hoppas det går trots min dova huvudvärk men det måste göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar