14 maj 2011

Sick of this

Idag har jag mer ont i halsen :(. Passar mig inte alls! Jag behöver plugga och träna. Det går att plugga men det går sakta. Sitter med feberfrossa då och då som gör det svårt att koncentrera mig. Sen när jag tittar ut ser jag alla pigga människor som ska iväg på en fest eller något. Jag vill också! Ja ja, jag behöver nog ta det lite lugnt men det är så typiskt. Istället för att vara ute o ha det lättare att ignorera och glömma går jag runt i min lägenhet med tankar som flyger omkring.

Forget your heart - Silverstein

"Forget your heart.
It's weighing you down inside,
As you confide your life to someone else.
Maybe we're scared to be alone,
We're not prepared to throw the stones,
And watch them drift out of our control.

There's no return,
To what you had when you started,
Before you lost control.
You will never recover.

Fight these eyes,
They're drawing you inside. "



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar